Bestelling
- Hulp bij plaatsen van een bestelling
- Orderstatus per e-mail
- Annuleren of wijzigen
Hulp bij plaatsen van een bestelling
Bestellen bij Fruitmandje.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit maximaal zes duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
1. Selecteer uw product
- Met de knop "in winkelwagen" voegt u het product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. Dit kan of direct op de productpagina of in uw winkelwagen.
- Met de knop "Ga verder met winkelen" gaat u terug naar de winkel.
- Heeft u zich bedacht? Klik dan op het prullenbakje in de linkerkolom om een product te verwijderen uit uw winkelwagen.
- Klaar met winkelen? Klik dan op "Ga door met afrekenen".
2. Voer uw betaalwijze in
- U maakt de keuze om een eenmalige aankoop te doen, zonder een account aan te maken of uzelf te registreren, waarbij er een account voor u wordt aangemaakt.
- klik op "Ga verder".
3. Voer uw betaalgegevens in
- In het scherm "Betaalgegevens" kunt u uw adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
- Indien het afleveradres afwijkt van uw betaalgegevens selecteert u "Naar ander adres verzenden"
- Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op "Ga verder".
4. Voer uw verzendgegevens in indien van toepassing
- Indien u in het scherm betaalgegevens hebt aangegeven dat uw bestelling naar een ander adres verzonden moet worden dan het factuuradres, kunt u in dit scherm uw verzendgegevens invoeren.
- klik op "Ga verder".
5. Kies uw betalingsgegevens
U kunt op de volgende manieren betalen:
- iDEAL-internetbankieren
- Overboeking per bank/giro
6. Controleer en bevestig uw bestelling
In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.
- Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop "Plaats bestelling".
- Wilt u iets wijzigen? Klik dan op "Wijzigen" in de rechterkolom bij het onderdeel wat u wilt aanpassen.
Orderstatus per e-mail
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. In de orderbevestiging staat nogmaals alle bestelinformatie. Indien u geen e-mail hebt ontvangen? Controleer uw spam e-mail box of neem contact met ons op.
Annuleren of wijzigen
Wilt u een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op.
Is de bestelling al verzonden? Dan kunt u de bestelling weigeren bij de postbode en u geeft door dat u de bestelling niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op en bespreken we een oplossing.