Bestelling

Terug naar Klantenservice

  • Hulp bij plaatsen van een bestelling
  • Orderstatus per e-mail
  • Annuleren of wijzigen

Hulp bij plaatsen van een bestelling

Bestellen bij Fruitmandje.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit maximaal zes duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

1. Selecteer uw product

  • Met de knop "in winkelwagen" voegt u het product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. Dit kan of direct op de productpagina of in uw winkelwagen.
  • Met de knop "Ga verder met winkelen" gaat u terug naar de winkel.
  • Heeft u zich bedacht? Klik dan op het prullenbakje in de linkerkolom om een product te verwijderen uit uw winkelwagen.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op "Ga door met afrekenen".

2. Voer uw betaalwijze in

  • U maakt de keuze om een eenmalige aankoop te doen, zonder een account aan te maken of uzelf te registreren, waarbij er een account voor u wordt aangemaakt.
  • klik op "Ga verder".

3. Voer uw betaalgegevens in

  • In het scherm "Betaalgegevens" kunt u uw adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
  • Indien het afleveradres afwijkt van uw betaalgegevens selecteert u "Naar ander adres verzenden"
  • Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op "Ga verder".

4. Voer uw verzendgegevens in indien van toepassing

  • Indien u in het scherm betaalgegevens hebt aangegeven dat uw bestelling naar een ander adres verzonden moet worden dan het factuuradres, kunt u in dit scherm uw verzendgegevens invoeren.
  • klik op "Ga verder".

5. Kies uw betalingsgegevens

U kunt op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL-internetbankieren
  • Overboeking per bank/giro

6. Controleer en bevestig uw bestelling

In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.

  • Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop "Plaats bestelling".
  • Wilt u iets wijzigen? Klik dan op "Wijzigen" in de rechterkolom bij het onderdeel wat u wilt aanpassen.

Orderstatus per e-mail

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. In de orderbevestiging staat nogmaals alle bestelinformatie. Indien u geen e-mail hebt ontvangen? Controleer uw spam e-mail box of neem contact met ons op.

Annuleren of wijzigen

Wilt u een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op.

Is de bestelling al verzonden? Dan kunt u de bestelling weigeren bij de postbode en u geeft door dat u de bestelling niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op en bespreken we een oplossing.